Welcome by VanActiv Travel

9 listopada 2021

Münsterland i Westfalia 2021

 Lato w DE

I znowu sytuacja zmusiła nas  do ograniczenia wyjazdów, znowu przyszedł czas na zwiedzanie pobliskich rejonów.
Postanowiłam wykorzystać z tego co jest dostępne -  na maximum...udało się - jestem zadowolona :)

30 minut jazda i byłam w:

Haltern am See, zbiornik wodny służący do uzyskania wody pitnej...z pływaniem było kiepsko - zakazy i ogrodzenia .

My dwie i rower ...dojechały - gdzie chciały ;)


Dobry parking.





 

Dülmen




 

Rzerwat dzikiej przyrody, park i zwierzyniec.
W pobliżu jest tez 360ha   obszar gdzie można zobaczyć jedyne w Europie dzikie konie - miałam pecha bo tylk w weekend są seanse dla turystów.





Hausdülmen

 

Młyn Muzeum.



Pröbstingsee




Xanten
- to jest moja ulubiona miescina, gdzie chętnie wracam jak się okazja i chęci do szybkiej wycieczki obudzą.

Xanten jest również znane jako miasto rzymskie, katedralne i Zygfryda. W 1977r. 
Na części dawnej Kolonii otwarto Park Archeologiczny Xanten (APX).
Obecnie mieści się w nim również Muzeum Rzymskie.
 








 










Rheurdt



Kamp Lintfort


 


 

Industrie -nieczynna kopalnia









 

Cevelaer Solegarten St. Jakob.






Po tylu  nizinnych wrażeniach , na zakonczenie lata pojechałam w góry - Post w opracowaniu,zapraszam do oglądnia.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz