Welcome by VanActiv Travel

16 grudnia 2016

Co można zrobić z betonu?...dekoracje ogrodowe

Rzeźba i plastyka ogrodowa,

to nie tylko gipsowe krasnale i betonowe czy żeliwne biuściaste "nimfy", to może być też nowoczesna sztuka ...wstawię tu kilka zdjęć moich prac, które kogoś może zainspirują;)

Rzeźbienie to jest  dla mnie "czysta" przyjemność.... interesuje mnie,  jakie efekty końcowe osiągnę  rzeźbiąc w betonie. A  to  zależy nie tylko od naszych umiejętności – ogromne znaczenie ma bowiem to, jakiej "mieszanki"  użyjemy.
Początkujący rzeźbiarze często popełniają w tym temacie poważne błędy...też i moje pierwsze "dzieło" się połamało!

Jedna z moich pierwszych prac, np. taki "Dziad" wisi u mnie w ogrodzie - co prawda mało przystojny, chciałby coś powiedzieć-  ale milczy! :D

Bardzo mi się podoba, bo sobie tak wisi i powolutku  zielenieje pod wpływem czasu - i robi się jeszcze "piękniejszy" ;)


wlazł kotek na płotek, i mruga?...nie,  wlazł w krzaki ;)

Tak się zachłysnęłam ostatnio ozdabianiem swojego ogrodu, że o mało co zapomniałam o samej jego istocie, czyli pielęgnacji roślin, a zajęłam się stałym upiększaniem :)
...ten dopasował się kolorem do tła
betonowe "towarzystwo"...









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz